Dobrý den, vážení rodiče.
Omlouváme se za potíže, které se objevují v souvislosti s přihlášením do systému BAKALÁŘ. Celou záležitost řešíme s IT oddělením. Příčiny mohou být různé. Jednou z možností je výpadek na straně poskytovatele internetu firmy JON. Pokud je tedy tato firma vaším poskytovatelem internetu, obraťte se přímo na kontaktní osobu v této firmě. Pokud vám nefunguje připojení přes mobilní telefon doporučujeme aplikaci Bakaláři OnLine odinstalovat, znovu nainstalovat (v systémech Android přes Obchod Play, v systémech iOS přes App Store), znovu nastavit profil žáka ( viz průvodce v aplikaci – vybrat školu, zadat uživatelské jméno a heslo). Další možné příčiny řešíme dál. Žádám vás tedy o trpělivost a shovívavost. Rozhodně to nevzdáváme a pátráme dál.
Mgr. Renata Jeřábková